Fredrik Andersson fick lämna Modo, trots att han hade ett år kvar på kontraktet.
I en intervju med Hockeynews berättar tränaren bland annat om:
√ Därför fick han inte vara kvar
√ Hade velat stanna: “Varit tydlig”
√ Besvikelsen: “Modo är som hemma för mig, det känns extra surt”
√ Så påverkade det honom när värvningen av Karlberg läckte ut
√ Därför stannade han kvar efter att Karlin fick sparken
–
Läs mer https://hockeynews.se/nyheter/freddan-efter-sortin-med-modo-kanns-extra-surt