Nytt NHL-kontrakt för den tidigare SHL-backen
De tre senaste säsongerna har William Wallinder spelat i Nordamerika och fler ska de bli. Den tidigare Modo- och Röglebacken har tecknat ett nytt tvåårskontrakt med Detroit Red Wings. – Läs mer https://hockeynews.se/nyheter/nytt-nhl-kontrakt-for-tidigare-shl-backen Fler nyheter om MoDo Hockey