Årsmötet avklarat – Källström ny ordförande
“MoDo Hockey höll årsmöte hemma i Hägglunds Arena på måndagskvällen den 22 juni. Mötet förflöt utan några direkta överraskningar och en ny styrelse valdes, med Anders Källström vid rodret som ordförande.” – Läs mer https://www.modohockey.se/article/1opath2-4ij6i1/view Fler nyheter om MoDo Hockey