Pooley om nya kontraktet: “Mycket var snack”

AIK slog tillbaka mot Modo – och reducerade till 1–3 i matcher i kvartsfinalen. Men redan före spelarna gjorde entré hade Hovet jublat, när det kommunicerades ut att Scott Pooley förlängt sitt kontrakt med AIK – efter ryktena om SHL. – Jag hörde inget som var fel, säger han. – Läs mer https://hockeynews.se/nyheter/pooley-om-nya-kontraktet-mycket-var-snack Fler nyheter … Read more

Klart: Poängligavinnaren Scott Pooley stannar i AIK

SHL-intresset har rapporterats vara påtagligt för Scott Pooley – men nu stannar han i AIK till 2028.Inför söndagens match mot Modo presenterades en kontraktsförläning med poängligavinnaren efter supportrarnas insamling. – Läs mer https://www.expressen.se/sport/hockey/hockeyallsvenskan/klart-poangligavinnaren-scott-pooley-stannar-i-aik/ Fler nyheter om MoDo Hockey

Anton Levtchi | “Viktigt att visa tålamod”

Anton Levtchi inför Kvartsfinal 1, borta mot Frölunda. 📆 Inspelat: 22 mars 📺 Prenumerera på kanalen mer innehåll med spelare, ledare och profiler inom Luleå Hockeys SHL- och SDHL-lag. 💬 Kommentera gärna vad du tycker om intervjun, och vem mer du vill att vi intervjuar i framtiden! 🔗 Följ oss: Instagram: @luleahockey X (Twitter): @luleahockey … Read more

Silly season Oskarshamn ✓ Poängkungen lämnar ✓ Tar in målvakt från SHL

Den allsvenska säsongen är över för Oskarshamn.Laget slutade med en kvartsfinalförlust mot Björklöven och nu väntar en ny säsong i Hockeyallsvenskan.Expressens Johan Svensson och Mattias Persson går igenom truppen, framtiden och nyheterna som väntar i laget inför kommande säsong.✓ Målvakt från SHL är klar✓ Poängmaskinen lämnar✓ Här väntas Träff hamna✓ Fler förlängningar att vänta✓ Stor … Read more

Efter succén – målvakten siktar högt: “Prio är SHL”

Pontus Eltonius har haft en riktigt stark säsong i Vimmerby och är för stunden registrerad tredjemålvakt för Frölunda. För sajten rakapuckar.com berättar målvakten att han siktar på spel i SHL nästa säsong. – Prio 1 är att försöka ta en plats i SHL, det är dit jag strävar. Om det blir i år eller något … Read more

Jonathan Ang från kritiserad till hyllad: ”Ni måste släppa det”

Jonathan Ang blev rejält kritiserad i kvalspelet mot Modo förra våren – och under säsongen har Linus Omark kritiserat honom.Men under inledningen av årets kvalspel har Ang varit betydligt mer synlig.– I år vet jag vad som står på spel, säger han själv. – Läs mer https://www.expressen.se/sport/hockey/shl/jonathan-ang-fran-kritiserad-till-hyllad-ni-maste-slappa-det/ Fler nyheter om MoDo Hockey

Click here to revoke your choice.