Måste vara så här oftare, Scandinavium
GÖTEBORG. Frölunda hade målfest mot Luleå. Till slut sjöng och hoppade till och med publiken i Scandinavium. – Läs mer https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/j00v3e/hans-abrahamssons-kronika-efter-frolundalulea-shl?utm_medium=rss Fler nyheter om Frölunda